To będzie dłuuuugi post, dlatego bez wstępu zacznę pisać co i jak.
Jak wiecie, wyjeżdżamy już za tydzień w piątek.
Miejsce zbiórki to ul. Polna 17 przy PSP2. Godzina zbiórki 1:30 w nocy.
PAMIĘTAJCIE! NIE SPÓŹNIAMY SIĘ!!!
Ze spraw formalnych, których w tym roku jest bardzo dużo w związku ze zmianą przepisów dotyczących upubliczniania wizerunku, poniżej zamieszczam zgody, które każdy z Was musi ze sobą na Zlot zabrać:
https://swiatlo.zhp.pl/wp-content/uploads/2018/11/Zlot-Betlejemski_zgoda-na-publ.-WIZERUNKU_niepe%C5%82noletni-uczestnicy.docx
https://swiatlo.zhp.pl/wp-content/uploads/2018/11/Zlot-Betlejemski_klauzula_RODZICE-uczestnik%C3%B3w-niepe%C5%82noletnich_05.11.2018.docx
Dodatkowo każdy z Was, musi wziąć ze sobą zgodę rodziców na udział w Zlocie w dniach 14-16 grudnia.
Wiem, że to dużo papierów, niestety nie zależy to od nas a od Biura tegorocznego Zlotu.
Następną sprawą jest ekwipunek.
PIERWSZA I PODSTAWOWA ZASADA WYJAZDÓW HARCERSKICH BRZMI?
NIE PAKUJEMY SIĘ W WALIZKI!
Pamiętajmy także, że to tylko WEEKEND! Nie musicie brać zapasu rzeczy na tydzień. Spakujcie się mądrze, tak aby nikt nie cierpiał z powodu ciężkiego bagażu.
Oczywiście zabieramy ze sobą mundury + berety jak zawsze.
W piątek na podróż zabieramy kanapki/jakieś jedzenie, które starczy wam do godziny 17:00 kiedy będziemy już w pensjonacie i dostaniemy obiadokolację. Pamiętajcie, że będziemy szli trasą nad Morskie Oko, dlatego zachęcam wziąć małe podręczne plecaki, w które zapakujecie coś do jedzenia + picie. Polecam wodę, ale jeśli ktoś chce coś ciepłego to termosy również możecie ze sobą wziąć a nawet zachęcam.
Sprawy pieniężne pozostawiam Wam. Jesteście już na tyle duzi, że chyba każdy potrafi sam wykalkulować ile potrzebuje i na co.
Zabieramy koszulki drużyny!
Rajstopy/kalesony PANOWIE NIE WSTYDZIMY SIĘ!!!/leginsy pod spodnie.
Strój do spania.
BUTY NA ZMIANĘ/ KAPCIE oraz klapki pod prysznic.
Bielizna na zmianę.
Przybory do mycia.
Ręcznik.
Tłusty krem do twarzy, ponieważ nastawiamy się na warunki zimowe i niską temperaturę.
Latarka (w małym plecaku).
Legitymacja, paszport/dowód przy sobie. OBOWIĄZKOWO PASZPORT LUB DOWÓD, ponieważ wyjeżdżamy do miejscowości Svit na Słowacji w niedzielę odebrać Światło.
Małe plecaki podręczne mamy ze sobą, w których chowamy papiery, dokumenty, pieniążki, jedzenie i wszystkie inne podręczne rzeczy.
Mundur spakowany, nie na sobie.
Do autobusu zakładamy wygodne ubranie, nie ubierajcie się tak jakbyście z marszu mieli pójść na trasę. Nie chcemy się ugotować przecież! Damy wam chwilę czasu na przebranie, dlatego warto mieć gotowe rzeczy również przy sobie.
Na sobie mamy ciepłą kurtkę, szalik, czapka, rękawiczki, ciepłe buty do chodzenia po górach.
NASI PROPORCOWI NIE ZAPOMINAJĄ O ZABRANIU PROPORCA DRUŻYNY!
Uf, starałem się to napisać jak najkrócej, ale to jeszcze nie wszystko !
Jeśli ktoś z was chciałby zerknąć na ogólną stronę zlotu to zapraszam pod podany link:
https://swiatlo.zhp.pl/
Poniżej wstawiam również nasz harmonogram wyjazdu:
Lp.
|
Dzień
|
Godzina
|
Czynność
|
1.
|
Piątek
|
01:30
|
Zbiórka pod PSP2
|
2.
|
02:00 – 8:00
|
Przejazd do Łysej Polany
|
|
3.
|
08:30 – 15:00
|
Wejście na Morskie Oko
|
|
4.
|
15:30-16:00
|
Przejazd do miejsca zakwaterowania
|
|
5.
|
16:00 – 17:00
|
Zakwaterowanie
|
|
6.
|
17:00 – 18:00
|
Obiadokolacja
|
|
7.
|
18:00 – 21:00
|
Czas dla drużyn
|
|
8.
|
21:00 – 22:00
|
Toaleta wieczorna
|
|
9.
|
22:00 – 07:00
|
Cisza nocna
|
|
10.
|
Sobota
|
07:00 – 07:30
|
Pobudka, toaleta poranna
|
11.
|
07:30 – 08:30
|
Śniadanie
|
|
12.
|
8:30 – 09:00
|
Przejazd do miejsca rejestracji
|
|
13.
|
09:00 – 10:00
|
Rejestracja
|
|
14.
|
10:00 – 16:00
|
Gra miejska
|
|
15.
|
13:00- 14:00
|
Obiad
|
|
17.
|
16:00 – 18:0
|
Koncert zespołu Gospel
|
|
18.
|
18:40 – 19:40
|
Obiadokolacja
|
|
19.
|
19:40 – 21:00
|
Czas na spakowanie się
|
|
20.
|
21:00 – 22:00
|
Toaleta wieczorna
|
|
21.
|
22:00 – 05:30
|
Cisza nocna
|
|
22.
|
Niedziela
|
05:30 – 06:00
|
Pobudka, toaleta poranna
|
23.
|
06:00 – 07:00
|
Śniadanie
|
|
24.
|
07:00 – 07:20
|
Szykowanie do wyjścia
|
|
25.
|
07:30 – 09:00
|
Przejazd Do Svitu na mszę
|
|
26.
|
09:00 – 11:00
|
Przekazanie światła podczas mszy
|
|
27.
|
11:00 – 20:00
|
Przejazd do Grójca, po drodze przystanek na MC
|
|
28.
|
20:00
|
Odbiór dzieci
|
W kwestii ubezpieczenia to wszyscy ubezpieczeni jesteśmy z ramienia hufca.
O Zlocie można by było bardzo dużo pisać, dlatego jeśli uważacie lub Wasi rodzice, że chcecie o czymś jeszcze się dowiedzieć to zachęcam do pisania lub dzwonienia przez cały tydzień w godzinach po 17:00. Wtedy odbiorę telefon na 100%.
Przypomnę telefony do organizatorów:
pwd. Barbara Górecka - 660 252 070
pwd. Jakub Musiałowski - 604 584 588
Jako współorganizator wyjazdu mam nadzieję, że wszyscy pozytywnie nastawiacie się na wyjazd! Nie wiem jak wy, ale ja już nie mogę się doczekać!
Trzymajcie się ciepło!
Do zobaczenia!
Czuwaj!
Musiał
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz